Scouting Alphen Online

De Stanislaskostka Groep

Zeepkistenrace 2024

Op zondag 15 september 2024 is het eindelijk weer zover! De (bijna) tweejaarlijkse zeepkistenrace van Scouting Alphen gaat van start, en dit jaar is het thema Mario Kart. We nodigen iedereen uit om mee te doen aan dit spectaculaire evenement vol actie, plezier en competitie.

Of je nu een ervaren zeepkistenbouwer bent of gewoon zin hebt in een dag vol avontuur, dit is je kans om te schitteren. Bouw je eigen zeepkist, versier hem in thema en kom strijden om de felbegeerde prijzen. Toeschouwers zijn natuurlijk ook van harte welkom om de racers aan te moedigen en te genieten van de gezellige sfeer!

Schrijf je snel in via de onderstaande link en laat zien dat jij de snelste, creatiefste en meest fanatieke racer van Alphen en omstreken bent. We kunnen niet wachten om jullie in volle vaart de schans af te zien razen!

Tot dan! 🚗💨🍄

Inschrijven kan via:

Inschrijfformulier Zeepkistenrace 2024 – 15 Sep (google.com)

Aan de deelnamen van dit evenement zitten enkele voorwaarden verbonden. Lees het Reglement Zeepkistenrace 2024 goed door voordat u zichzelf inschrijft.

Wilt u liever het inschrijfformulier op papier inleveren in plaats van digitaal, dat kan. U kunt hieronder het inschrijfformulier downloaden op het formulier staat weergegeven waar en hoe u deze in kunt leveren.