Bevers

Het dorp Hotsjietonia is de plaats waar de Bevers van Scouting Nederland spelen. In het Dorp Hotsjietonia vind je allemaal verschillende huizen. Hier wonen de dorpsbewoners van het dorp. Je vindt er Professor Plof en Rozemarijn, Rebbel en Bas Bos, Stanley Stekker, Sterre Stroom en Steven Stroom, Keet Kleur en Fleur Kleur en Noa. Soms komt Lange Doener nog langs, want hij was altijd de baas in Hotsjietonia.

Sinds kort komen er elke zaterdag Bevers van Scouting Alphen spelen in het dorp Hotsjietonia en dat zorgt voor veel speelavontuur. De bevers kunnen volop spelen zowel binnen als buiten, of heerlijk knutselen, of gewoon lekker even niksen.

Een keer komen kijken

Nou dit klinkt toch hartstikke leuk, wil je ook een keer komen kijken … dat kan altijd. De Bevers spelen iedere zaterdagochtend (behalve in de schoolvakanties) in en rond ons clubhuis, van 10.00 uur tot 12.00 uur. De eerste paar opkomsten zijn altijd vrijblijvend. Als uw kind het na een aantal opkomsten erg leuk vindt (en daar gaan we vanuit), dan kan hij/zij gewoon blijven. Dus kom gerust eerst eens kijken op zaterdagochtend en dan kan uw kind gewoon meedoen. Voor meer informatie kunt u altijd een mail sturen naar bevers (@) scouting-alphen.nl