Scouting Alphen Online

De Stanislaskostka Groep

4 mei 2023

Beverleiding gezocht!

Wij zijn op zoek naar beverleiding! De bevers hebben iedere zaterdag ochtend programma van 10:00u-12:00u en zijn tussen de 5 en 7 jaar. Lijkt jou dit leuk of ken je iemand die leiding zou willen worden?
Twijfel dan niet en stuur een bericht naar beversalphen@gmail.com

2 januari 2014
Reacties uitgeschakeld voor Scouting Alphen

Scouting Alphen

Hallo iedereen en welkom op de homepage van Scouting Alphen. Wij zijn de Stanislaskostka Groep.

Op deze homepage staat veel informatie over onze groep, onze speltakken en natuurlijk ook de verhuur van ons gebouw. Om te zien wat voor activiteiten dat wij doen kun je ook op onze Facebook Pagina kijken!

24 oktober 2022

Herfstwandeling 2022

🍂 Herfstwandeling 2022 🍂
Het is weer bijna zover. Over twee weken organiseren wij de herfstwandeling. Trek je wandelschoenen uit de kast 🥾 en schrijf zondag 30 oktober in je agenda.
Hopelijk zien we je dan!
⏰ vertrek tussen 13:30-14:00
🥾 3, 6 en 10 kilometer

Zeepkistenrace 2022

4 juli 2022 door Giel Timmermans | Geen reacties

Op zondag 18 september is het weer zo ver, Scouting Alphen organiseert weer de zeepkistenrace! Dit jaar zal de zeepkistenrace in het thema staan van jungle.

Natuurlijk is het leuk om te komen kijken, maar het is nog veel leuker om zelf mee te doen met een zeepkist. Schrijf je daarom snel in!

Voor informatie over het inschrijving en deelname kijkt u op onze facebookpagina. Het is ook mogelijk om te mailen naar pr.zeepkistenracealphen@gmail.com.

29 mei 2018
door Martlin de Swart

Privacy Beleid

Scouting Alphen hecht veel waarde aan de bescherming van persoonsgegevens. In het privacy beleid geven we heldere en transparante informatie over hoe wij omgaan met persoonsgegevens.

Wij doen er alles aan om de privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens.  Scouting Alphen houdt zich in alle gevallen aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Lees hier ons privacy beleid.